Verzenden en retourneren

Verzending
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 uur worden gedaan, proberen wij binnen 1-3 werkdagen te verzenden. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Verzendkosten
Onze producten worden verzonden met PostNL of DHL

  • Brievenbuspost: €3,65 – Houd er rekening mee dat brievenbuspost soms wat langer onderweg is. 
  • Brievenbuspakje: €4,20
  • Pakketpost: €6,45
  • Gratis verzenden vanaf €75,00
  • Bestelling laten bezorgen binnen 10 kilometer vanaf Gennep? Gebruik de kortingscode 10km10 voor gratis bezorging.

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Dit herroepingsrecht geldt niet voor producten die gepersonaliseerd of op maat gemaakt zijn.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het orderbedrag gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg de website van uw vervoerder voor de exacte tarieven van deze kosten. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@kobusmikka.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.